Rymdbyxan


Idag har jag varit till länssjukhuset i Sunderbyn och provat  "rymdbyxan" igen! Funkade inte så bra idag, jag får kramp i foten, fel fot - den friska foten, så behandlingen fick även den här gången avbrytas! Nytt försök nästa måndag!
Vägarna här är halkiga, väldigt halkiga. Trots att jag har fyrhjulsdrift, ABS och dessutom mångårig körvana på vinterväglag så kände jag en viss osäkerhet. Om man finge vara själv skulle det kanske vara en annan femma, men rätt som det är så kommer det nån blådåre svepande....
Mötte fyra ambulanser, två med blåljus på, så helt säkert var det tydligen inte att färdas.....

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jadu, det där med blådårar, det håller jag med om...
Var till Västerås tur och retur på morgonen/förmiddagen och jag höll hastighetsbegränsningarna(mycket för att det var så j-la halt) men jag blev omkörd utav en massa blådårar.
För att inte tala om allt vilt som jag såg...otäckt!
Åkte hemifrån halv sex i morse och kom hem vid elva på förmiddagen.
Även jag mötte flera ambulanser med blåljus.
Ha dé!

Postat av: Annika

Hm, jag har ju inte läst alla inlägg i din blogg - det kanske finns en förklaring någonstans. Så skulle du vilja stilla min nyfikenhet och berätta/hänvisa om rymdbyxan! Vad är det?
Jag har haft förmånen att kunna åka buss/gå senaste dagarna - skönt att slippa köra bil när det är halt.

2007-11-12 @ 18:11:50
URL: http://amatankar.blogg.se
Postat av: Sylvia

Jag är så glad att jag inte behöver köra bil den här årstiden. Förlåt en fråga - vad är rymdbyxan för något?

2007-11-12 @ 18:20:36
URL: http://pantersylvia.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag undar också vad det är för en byxa du skriver om. Måste ha missat något när jag har läst och kommenterat här hos dig.

2007-11-12 @ 21:24:56
Postat av: Anonym

Oj det där var jag :O)

2007-11-12 @ 21:26:09
URL: http://djurvannen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback