Något roligt .....



.... nu måste jag pigga upp mig med något roligt, det här går inte, gräva ner sig i saker som inte går att göra något åt.

1.  Idag skiner solen från en klarblå himmel här i Boden. Det är väl något att glädjas åt, dessutom är jag ledig från skolan så jag kan vara ute hur mycket jag vill!

2.   Anledningen till att vi är lediga är att vi gått klart Sh kursen, och det betyder att vi haft vårt betygssamtal.
Det var ett trevligt samtal för min del. MVG.    + att han sa många snälla och trevliga saker till mig muntligen, som jag tagit till mitt hjärta och kan suga på  sådana dagar när jag känner mig misslyckad som skolflicka och människa! 


Så de´så




Kommentarer
Postat av: Sylvia

Visst är det trevligt att få bekräftelse - mvg är ingen dålig sådan. Här i Stockholm är det runt 15 rader med lite regn emellanåt.

Postat av: Lena svarar Sylvia

Det är skönt att få bekräftelse på att huvet fortfarande fungerar! Man undrar ju ibland :-)

2007-05-31 @ 07:29:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback