Naglar



Läste härom dagen på bloggen och blev så otroligt inspirerad.

NAGLAR, bloggvännen SoP hade "gjort" naglar, kanske även jag kan?

Dessutom tycker jag att det passar så otroligt bra nu med fina långa naglar när jag förmodligen kommer att tillbringa min sommar med fingrarna i jorden! ????

På väg hem från tandis svippsade jag in på mataffären (tänk vad man kan köpa konstiga saker på mataffären nuförtiden) och inhandlade lite "startsaker"


image37

naglar är liksom inte min grej, jag äger en nagelklippare och en nagelfil.

Men jag hittade en liten broschyr med kom-igång-tips...

image38

så nu var det väl attans om inte även jag kan få ....

Tack SoP,  för tipset.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback