2 av 3 blev fel

Tydligt att man är nybörjare i studievärlden...

Har haft tillgång till litteraturlistan för de kurser jag skall läsa - och inhandlat böckerna på nätet


Å de´ ä´ ju klart som korvspad att det måste bli fel.


Så nu har jag suttit här hela förmiddagen och kollat och dubbelkollat och införskaffat i alla fall en till som är rätt ISBN och allt.... så nu kan jag gå till mina  lektioner  i morgon med RÄTT böcker.

Nu har jag bara en fel - och en ute på auktion !

Man lär sig -  å Tradera-auktionerna är ju kul å titta på å följa budgivning mm  ....

Kommentarer
Postat av: Inga M

Grattis till de påbörjade studierna! Du kommer att tycka att det är jättekul att läsa tror jag. Det är berikande när man jobbat ett tag och behöver lite påfyllning.

Du kanske inte behöver vända på slantarna, men jag brukade aldrig köpa böcker utan istället beställa på biblioteket så fort jag fick litteraturlistan. Min bibbla var fantastisk och ordnade i stort sett alltid böckerna. Däremot var det svårt att låna på universitetsbiblioteket eftersom lånetiderna var så korta och bötesbeloppen skyhöga.

Lycka till!

Postat av: Lena svara Inga M

Jag brinner av lust att det snart "ska börja bli nått" .. jag har ju väntat såå länge så jag vill kasta mig in direkt!
Jag har inte ens nån peng att vända! jag har ju bara tre ämnen så jag har (med bistånd av sambo) köpt huvudböckerna på Tradera (fast det blev ju fel ISBN förståss!) men böckerna vi ska läsa i svenskan lånar jag ju på bibblan...
Så nu säljer jag böcker i stället!....
/L

2007-01-11 @ 10:25:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback