Prov resultat

Jaha, så kom han då igår med våra "skrivningar" samhällsläraren!

Jag var inte speciellt orolig, det stadiet var redan avklarat - jag med min fullständigt  nollställda hjärna när jag gick dit för att skriva!

Så allt över OG är ju bra, och ett OG har jag fått reparera antar jag i nån form av muntligt "hjälp-prov". Vi har några i vår klass som inte är svenskfödda, (som jag är otroligt imponerade av, nytt land, nytt språk, nya bokstäver, nytt nytt - å så tycker jag det är svårt, skäms på mig) som om de misslyckades totalt skulle få den chansen ... så.... black out:are räddas på vår skola!

Vet ni vad - jag hade VG ?????   De fyra poäng som fattades upp till ett MVG var okunskapen i en "aktuell fråga" som ingen för övrigt kunde!  Den frågan kunde jag inte, och skulle bara kunnat om jag tittat på TVn kvällen innan .....

Men - jag hade VG  - HURRA - på mitt första prov.
Och datarapporten - var mycket bra sa läraren !

Nu ska jag skynda mig till skolan - nu stundar rapport i "En aktuell samhällsfråga" ????
Å va fasiken är det för nått - något som är greppbart ????

Tjolahopp ... sann sa!

Kommentarer
Postat av: Madonna

Det är lätt att bli beroende...själv är jag numera pluggo-holic. Man är aldrig så dum som man tror tvärtom.
Det blev ingen simning imorse men tordag skall jag iväg. Hoppas bli piggare av det så småningom. Ha det gott

Postat av: Gunnel

Ett stort grattis till dig. Nu kan du ju inte nöja dig med mindre än VG i fortsättningen...visst är det så man fungerar.

2007-02-20 @ 18:50:21
URL: http://djurvannen.blogspot.com
Postat av: Sylvia

GRATTIS!! Gläds med dig.

2007-02-21 @ 08:44:09
URL: http://pantersylvia.blogg.se
Postat av: Lena svarar Madonna

Vi vill ju alla vara bäst ! Den som säger något annat ljuger.... Det är ju det som driver mänskligheten framåt.
Jo jag är nöjd med mitt resultat, med tanke på omständigheterna.
Synd att jag drunknar när jag närmar mig vatten, annars skulle jag ha varit med!
/L

2007-02-21 @ 08:50:18
Postat av: Lena svarar Gunnel

Tack !
Nä precis - nu är det bara VG och bättre som räknas - vaddå inhämtat kunskaperna - BETYGEN !!!!
Jag gick ju (faktiskt - har jag ju kommit på)på Komvux för 7 år sedan och läste Naturkunskap A+B. Då fick jag MVG som slutbetyg. MEN - det var före "hjärnproblemen" pga sonens bortgång - å så var jag ju 7 år yngre!
Så nu är det till att stöka bort provet och kasta sig in i nästa!
/L

2007-02-21 @ 08:55:33
Postat av: Lena svarar Sylvia

Tack tack. Det är så roligt att känna att man FAKTISKT klarar det !
FAKTISKT !!!!

HURRA!

/L

2007-02-21 @ 08:56:51
Postat av: Inga M

Grattis till fina resultat, måste kännas roligt att få så positiv feedback på ansträngningarna.

2007-02-22 @ 16:51:43
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: Eva

GRATTIS!!!! Visste väl att du skulle fixa det! Så roligt. Första tentan är alltid så viktig.

2007-02-22 @ 22:20:37
URL: http://www.evas.blogg.se
Postat av: Lena svara Inga M

Tack tack..
Jag trodde inte det skulle gå så bra - förvirrade jag! OK att det finns inne i huvet - men sen då - det ska ju ut å...
:)

/L

2007-02-23 @ 08:45:39
Postat av: Lena svara Eva

TACK... jo detta var nog elddopet ..... just att hitta igen kunskaperna i vindlingarna. Man är ju inte så van - om man säger!
Problemet nu - jag nöjer mig ju inte med sämre än vg efter den här rivstarten ....
/L

2007-02-23 @ 08:48:27
Postat av: Eva

Haha,det brukar bli så. Vi kan inte få mer än VG och gissa vad jag satsar på?!!!!

2007-02-26 @ 21:05:24
URL: http://www.evas.blogg.se
Postat av: Eva

Haha,det brukar bli så. Vi kan inte få mer än VG och gissa vad jag satsar på?!!!!

2007-02-26 @ 21:08:01
URL: http://www.evas.blogg.se
Postat av: Lena svarar Eva

;)

2007-02-28 @ 08:31:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback