Lugna gatan




Väldigt lugnt på min blogg ....

Nästan lite som i somras, då jag målade "och bloggade" i tanken....
Nu kämpar jag med min rapport, och funderar på käcka inlägg på bloggen där i mellan. Å så kommer jag på att det är ju många dagar sedan jag skrivit något .....å via tankens kraft kommer sällan något på pränt, har väl aldrig hänt så isåfall vore det unikt.

Nu har jag varit husmor en stund på morgonen, dammsugit hela huset - och den nya fina källaren.

SOLEN har kommit tillbaks, och då  märker man allt damm som ligger i hörnen. Men om man sitter mitt i solstrimman och kisar och njuter - då ser man det inte !!!!!

Nu ska jag läsa på vad det står om kriterierna för godkänd rapport, och skrida till verket....


/L


Kommentarer
Postat av: Eva

Lycka till med din rapport! Vad handlar den om? Jag tycker att det blir mindre skrivande på bloggen när jag är mitt upp i något skolarbete. Några dagar då jag knappt är in och kollar. Sen när jag skickat iväg uppgifterna då kan det bli full fart igen, ett par dagar.

Postat av: Lena svarar Eva

Jaha du, VAD handlar rapporten om? Valfritt ämne, det är inte sakinnehållet i rapporten som räknas utan utförandet, det är kunnandet i Word som bedöms. Så det blev "hur man dränerar ett hus" !!! Det ämnet kan jag, nu är det bara till att göra läraren nöjd!
Dotra tyckte jag hade koll, men - är inte så säker på det!
Nästa fredag blir det lugnt för denna gång, då har SH provet varit och datan inlämnad.... pust !

2007-02-10 @ 13:47:45
Postat av: Inga M

Aha, det är där, mitt i solstrimman som man ska sitta för att slippa se eländet!

2007-02-10 @ 15:53:33
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: Lena svarar Inga M

Jodu, så är det ...... mitt i......

2007-02-10 @ 22:22:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback