Snö på trån...


Det har varit snö på trån här ett tag, nu får det vara nog med det, dags att skaka av sig alla negativa tankar och känslor!

Sådana här dagar finns det bara glada possitiva tankar och känslor att ta fram. Vi befinner oss i adventstiden, alla ljusen och myset. Snön har kommit, det är ljust och tomtebovackert ute. Det lackar mot julen, chans på att få träffa nära och kära.

En liten tagg sitter, skolan, framtiden      ?????  

Men idag har jag bestämt mig för att inga sådana tankar ska få skugga min dag. De tankarna kan vi ta i morgon.
Jag har suttit på morgonen och läst på lite inför dagens avslutande prov, det där provet som jag måste göra 110% på. Eftersom jag hade bottennapp på förra. Men så kom jag på att det behöver jag inte alls, jag skriver det jag skriver, och vaddå? Inte högsta betyg? Vad spelar det för roll??? Om hundra år!

Nu ska jag däremot intaga lite frukost, titta på frukostTV, sen ska jag gå en bloggpromenad till innan jag går och skriver mitt prov - så bra som jag kan!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad skönt, att du är tillbaka..
Ha dé!

Postat av: Paula

Hoppas det gick toppenbra, och som du säger, vem bryr sig, om hundra år...
Trevlig fortsättning på andra advent önskar jag dig!

2007-12-09 @ 19:31:06
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback