Påskresa ?

Antingen så är jag inte nog häxaktig, för tung, har ovillig reskamrat (Månsan), startproblem med kvasten eller helt enkelt för hemkär! ??

Det blev ingen Blåkullafärd för mig!

Vi satt här hemma, sambon och jag, och väntade och väntade på ruskvädret. Ett sånnt där riktigt påskoväder, så vi kunde gå mellan fönstren, titta ut och ojja oss över busvädret. Sen släntra förbi kylskåpet på väg mot vilolägret!

Jo hoppsan hejsan!

Lite kallblåst blev det, solen har strålat, vi har varit ute och tagit långpromenader, suttit på altanen med en bira, grillat hamburgare - MYST!

Vi gjorde faktiskt en liten utflyckt, lyckades slita oss från den goda påskmaten och dagbädden en liten stund. 
Vi tog en tur till bloggvännen Solskuggan! Lite spännande är det allt att träffa människor i r.l. som man tycker man känner, människor, som har delat med sig av sina innersta tankar. Gott och lett.

OCH - naturligtvis var hon så go som jag förstod att hon skulle vara ! God, glad, men med det djup och klokskap som ett krokigt liv ger dem som förvaltar livet!  Maken! Hiihi... jag har fått träffa hennes underbare make!

Tyvärr var vi tvungen att resa hem hals över huvud för sambons skyttekompisar från Jämtland var i bygden på SM- skjutningar och vi hade bett den hälsa på oss! Och just när vi var på bloggbesök så sms:ade de... tänk teknikens under!

Ja, det var väl Påsken i ett nötskal - eller äggskal kanske?!

Kommentarer
Postat av: SolSkuggan

Hahaha... Sååå roligt det var att träffa dig/er.
Hoppas på ett snart återseende.
Kraaam.

Postat av: Gunnel

Vilken rolig påsk!! Här har det då inte varit något bra väder...burr.

2007-04-10 @ 14:59:53
URL: http://djurvannen.blogspot.com
Postat av: Nalle

Hej! Har inte besökt dig nån gång förut, men sett ditt bloggnamn hos bl a Solskuggan. Nu är jag lite avundsjuk på dig, för att du träffat denna underbara kvinnan med make;))
Hej från Nalle

2007-04-11 @ 00:17:48
URL: http://nallesfoto.blogg.se
Postat av: Gunnel

Måste berätta för dig att vi har duktiga skyttar här i Skultuna...både vad det gäller lite äldre och ungdomar. Ett gäng har varit där uppe nu och tävlat. Men jag vet inte hur det har gått

2007-04-11 @ 20:10:04
URL: http://djurvannen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback