Min älsklingsföda ....

63788-21

Kommentarer
Postat av: Marskatten

Å, vilken härligt bild! Potatishjärta, så fin!

Postat av: Anonym

Svarar Marskatten:
Hejdär - å välkommen till mig! Var in hos dig och tittade ... läste om dina funderingar om smulor .... om stylade tanter .... fnissade igenkännande. Men OJJ va fint du har hemma - annat här hos mig - trångt trångt trångt.... Så blir det när två hushåll skall bli ett, + att delar av gamla hemmet även flyttat in... Jag drömmer om ljusa fria ytor....
Å - potatisen - denvar så god som den ser ut! Jag har kokt och ätit den!
/L

2006-09-26 @ 18:47:21
Postat av: Gunnel

Potatis kan man göra mycket gott av ... fast vanlig kokt potatis smakar blä i matlåda. Annars är det helt ok

2006-09-26 @ 21:49:55
URL: http://gunnel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback