JAA HURRA HURRA FÖR TELIA

Vi har kommit UT - jag blev så upphetsad när det fungerade

- så jag erkände i hastigheten för sambon att jag har en blogg. Jag som tjyvbloggat sen i våras ....

Underbart är det, å vilken fart - det bara svippsar förbi sidorna här.... varför har vi inte gjort detta förr kan man ju fråga sig då. Men - det kan ju bli bättre å ;-/ är ju den vanliga tanken.

Man skall alltså hålla sig till den som äger ledningarna - om man bor i villa och ska ha modemuppkoppling kan man ju krasst konstatera....

Nu är jag på banan igen .....

Kommentarer
Postat av: SolSkuggan

yipeeeeeee!! Störtkul alltså, nu når man dig lite bättre och DU når oss.
Vad sa sambon om bloggen då, har han kikat nåt?

Postat av: MammaLena

Svaras Solskuggan: Va sambon sa, jaha ! ????
Jo nu är jag verkligen på banan - suttit här hela kvällen!
/L

2006-09-08 @ 21:26:24
URL: http://momma.blogg.se
Postat av: Gunnel

Haha...har du tjyvbloggat. Här kan jag ju säga att han vet om det...men han tycker nog det är lite larvigt. Fast han zappar på TV:n....och det ogillar ju jag...so what :O)

2006-09-10 @ 12:42:22
URL: http://gunnel.blogg.se
Postat av: svartvitan

Hur tog din sambo detta med ditt bloggande. Blev han också lite sugen. Min man läser allt jag skriver och hoppas hela tiden att han ska slippa vara omskriven. Här har jag ett litet övertag. Gör han inte som jag säger så hotar jag med bloggen hihihihihihi.

2006-09-10 @ 16:22:49
URL: http://svartvitan.blogg.se
Postat av: MammaLena

Svarar Gunnel: Jo jag har ju det, först var det ju lite småmysigt att vara hemlig, men med tiden så är det inget kul - faktiskt !? Problemet eller vad man ska kalla det - han vet inte vad blogg är, det trodde jag faktiskt att han gjorde. Men - han är ju karl - rationell karl, gör bara "riktiga" saker ?!
Svarar Svartvitan: Fast - idag har han faktiskt pratat om bloggar - så snart så ....
/L

2006-09-10 @ 18:36:59
Postat av: SolSkuggan

Allt väl hos dig hoppas jag. Ha en skön kväll:)

2006-09-11 @ 19:05:37
URL: http://solskuggan.blogg.se
Postat av: MammaLena

Svarar Solskuggan: Jo allt är väl - har just grejat till nya mailadressen. Vi har ju fått telia nu. Å så har vi varit på soptippen i kväll - tillsammans med alla andra som åxå tänkte sig en sådan resa. KÖ.
Som tur är så blev det mörkt så man kunde gå in med gott samvete å sätta sig vid datorn :-)
/L
Har varit inne en stund förut idag - har knåpat på 100-listan, nästan nästan klar....

2006-09-11 @ 20:27:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback