På önskelistan


63788-24


                               Överst på önskelistan just nu....

Kommentarer
Postat av: bonny

Kära du!
tack för denna betraktelse över din kommande helg - jag förstår så väl det du beskriver!!
Ibland undrar jag lite stilla över forna dagars "julfirande" där förmodligen i samma utsträckning folk hade konstiga släktförbindelser som skulle tas hänsyn till åt olika håll...det är lätt ibland att tro att vi i vår tid har mer snurrigt över högtiderna...det är nog inte riktigt så...
varm kram!

Postat av: Quid Vis

Vilket fin maskin! Tänk att sitta vid köksbordet och sy, när snöflingorna faller utanför fönstret och radion har softljud i bakgrunden. Och så ska det förstås lukta kaffe också. Då är det som bäst.

2006-11-08 @ 22:22:28
URL: http://quidvis.blogg.se
Postat av: MammaLena svarar bonny

Det var säkert mycket så - förr - å så skulle dessutom skenet utåt hållas bländande rent. Tomtebolyckan skulle stråla ur alla fönster.
Idag - erkänner vi att vi har många familjebildningar - som vi dessutom tycker är jobbiga, ibland, men vi är i allafall ÄRLIGA idag.
Å jag har dessutom turen/lyxen/ att ha ett gott förhållande till mina barns far. Som dessutom var ett + när son-sorgen drabbade oss. Hur skulle vi klarat det om vi dessutom skulle ha stridit oss emellan ????
Bara att kämpa på, tänka på sig själv kanske?
Vad vill JAG ha på jul?
Frid och ro, god mat, en bok i soffan under filten - med katten ???
/L

2006-11-09 @ 08:22:33
Postat av: MammaLena svara Quidvis

Visst är den fin - sådär så man vill stryka handen över de fina linjerna !

Å den ska bli MIN! I morron....

Sambon och jag har räknat de där pengarna vi inte har och konstaterat att vi ska "offra dem" ....

??????

/L

2006-11-09 @ 08:24:57
Postat av: Anki

Jaså redan i morgon. Jag trodde du önskade dig den i julklapp.
Välkommen till en tävling på min blogg.

2006-11-09 @ 18:06:05
URL: http://ankitankar.blogg.se
Postat av: MammaLena svarar Anki

Julklapp ??? Men - det är ju SEX VECKOR dit! ???
Jag har ju "sying" som ligger färdigklippt!

Ska kolla hos dig

/L

2006-11-09 @ 21:27:49
URL: http://momma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback