Jag blir sååå GLAD

Jag blir så glad!
 
TÄNK att det är ”folk” som går in på min simpla förvirrade blogg – och dessutom lämnar  snälla vänliga kommentarer!!!!   Till mig, lilla jag …
 
När jag sitter å kollar och läser andras bloggar så blir jag så imponerad, och när jag läser kommenterar, gud va fina å fyndiga.
 
Att ni alla bara KAN skriva så bra, så spirituellt – å så ska jag försöka – i huvet så ”låter” det så fint å bra, men sen då, när det skall ner i skrift ……… kortslutning!
 
Sen att min uppkoppling hemma inte funkar som den ska gör ju inte saken bättre, men nu ska skitdatorn snart iväg – nu kommer bidraget i morron! Har tagit kontakt med datadoktorn. Men jag vill ju inte vara helt utan heller, utan dator menar jag,  Det kommer att kännas konstigt! Alternativet är att jag erkänner för sambon att jag bloggar och använder hans dator…. Man kan ju göra så – förståss……..  ???? vet inte än. Det är ju lite kul å ha hemlisar å…
 
Så jag får väl tacka min arbetsgivare – staten – att jag kan få iväg litte större texter, eftersom det är när jag är här på jobbet som jag kan fixa min blogg, redigera å lägga ihop alla småsnuttar som jag  lagt ut!
 
Men ändå – TACK ÄNDÅ – snälla ni för att ni läser mina enkla ord.
 
//Mammsen
 
 

Kommentarer
Postat av: petra

ja kära du - hit komemr man gärna och läser! jag håller med en annan komentator - var det liten tant? - som sa att texterna om Mathias var verkligt gripande!!

Postat av: mamman

Jag skulle (jag ska bara jag lämnat in datorn och fixat den) skriva riktigt om Mathias, där finns det mycket mera att säga ... men.... ALLT kan man ju inte göra på jobbet! å tänk ifall jag hamnar i en liten gråtande hög på golvet, DET kan man inte göra på jobbet ;-)
Sen är det så att eftersom mina döttrar inte vet om min blogg och dom INTE tycker om att jag krafsar i Mathias-såret så gör jag som jag vill ........
Haha - jag är stor och gör som jag vill....

2006-05-17 @ 19:00:56
Postat av: Inga

Visst är det roligt att få kommentarer ibland på det man skriver. Jag kommer gärna in och läser Din blogg ibland. Den var trevlig att läsa

2006-05-19 @ 06:56:36
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: flasknosen

Jag kommer hit regelbundet och läser.

Känner ofta det du beskriver, att i huvudet finns allt klart och tydligt, men det är som att bokstäverna snärjer tankens flykt. Det är många gånger jag påbörjat en kommentar men raderat, eftersom jag inte lyckats formulera det jag vill.

2006-05-19 @ 08:45:37
URL: http://flasknosen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback