Livstecken

Jomenvisst.... jag lever...

Har bara fallit in i semesterträsket ... underbart är ´e  att bara vara...

Satt på altanen (jodå på den nya altanen -den halvfärdiga !) i går och spekulerade om semestern.....
nu har vi haft två veckors semester - och just hittat semesterkänslan - och så är det tre underbara semesterveckor kvar ..............................................................


.........fantastiskt - visst är det!

Vi har inte byggt klart, vi tillbringar dagarna i lugn och ro. Har just avslutat barnets vistelse här ( läs:mitt bonusbarn) och barnbarnets. Det tar på att ha besök för dom som inte är vana vid småbarn... :-o  ...
den senaste dagen har använts till att frakta "häckspill" till sopstationen ...... att det kan bli så mycket ris av en liten häck..... ?? Men trappen är klar!  Barnbarnet tyckte den var toppen - han föll inte i den och det gick stoppa stenar mellan bräderna ... !! 

Just nu är en semestertripp till Saltströmmen (Norge - Bodö )på tapeten.... inte långt alls, ca 50 mil,
och just lagom tripp innan nästa omgång barn kommer på besök.....

... vaddå bygga altan klart ?? ...

Kommentarer
Postat av: SolSkuggan

Åhh där är du ju, så kul:) Nä strunt i jobbet nu ett tag och gör Norgetrippen, det kan behövas efter allt. Ha det gottast.

Postat av: Inga M

Det är verkligen mysigt att få några semesterdagar utan förpliktelser. Dom ska man vara rädd om tror jag. Jag försöker träna gubben på att falla ner i semesterträsket men han är svår o spjärnar emot. Hittar ofta på något nyttigt att göra.

2006-07-26 @ 00:47:10
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: Gunnel

Låter skönt det där. Men du...var är bilden på trappan?? Ha fortsatt skön semester.

2006-07-26 @ 19:39:07
URL: http://gunnel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback