POLISEN !!!!

OHhhh jag är skakis än ....

Nädå lugn lugn - det ÄR INGET .... har inte hänt nått


Jag sitter i receptionen här på vårt jobb - jag ser alltså ut genom entrefönstret. Det kommer en polisbil uppseglande  - lugnt och stilla...... polisen kliver ur och tar ett bloss.  OK lugnt tänker jag - det har inte hänt nått för  skulle dom väll inte röka - eller ????

För mig representerar uniformerade poliser som kommer hem till folk    OLYCKA,  meddelande om död och förbannelse ...  Alltså intalar jag mig att eftersom de ser lugna och avslappnade ut så är det ingen på jobbet som skall ha något dödsbud......

Nädå - det var ett inbrott på vår andra enhet - polisgubbarna hade åkt till fel adress.......

...men jag har hjärtklappning än .....

        
Nu är fasan  morgonen den 16 augusti 2004, klockan 6.30 tillbaka .....

Kommentarer
Postat av: Anonym

testar

2006-08-27 @ 14:25:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback