Kissen

OOHHHhhh - kissen är på bättingsvägen. Till ett pris av 1400 kronor - men vad är pengar värt i förhållande till kisselivet?

Och - som vanligt så hittade kattdoktorn ingenting - jag har ju gärna velat att han hittat något skräp i näsan - men icke.

Hon är otrolig min kisse, han klämde och lyssnade och hade sig - å hon bara stod där och undrade nog - vafför gör han på detta viset ??  Men när han kom med febertermometern - då tyckte hon att måttet var rågat, då morrade hon litte - men inga klor eller försvarstrix.....

Han hittade ju ingenting - alltså blev det kvarstanning och sövning för att titta i hals och näsa. Bland det värsta som djurägare är väl att åka från djursjukhuset med tom djurbur! Ska jag kunna hämta igen min Älskling i livet ?

Å sitta där i rummet och vänta på kattdoktorn...... Så kom dom då - kissen inlindad i en filt - nyvaken och drogad..... tittade så förebrående på mig - men ändå med en liten glimt av - Äntligen kommer du och räddar mig ......


Inga fel - men fick ändå penicillin för ev lunginflamation, och ögondroppar. Och som genom ett under så slutade nys-fnysningarna - bara av besöket på sjukan....


Så nu har vi ta-medicin-cirkus hemma hos oss .......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback