Ute och cyklar ....

Nu är jag i alla fall ute och cyklar, eller rättare - jag har varit ute och cyklat på morron!
Underbart, nu måste det väl i alla fall vara hopp om vår och sommar - eller ????
Såg i tidningen i morse att min plats på jorden nu uppnått statusen vår när det gäller dygnstempen! Det tinar och tinar så snart är all snö borta -  fast om jag skall vara alldeles ärlig (å ärlighet varar längst heter det ju) så är det bara snöfritt på grusgången och lite närmast huset - men jag vill vill att det skall vara mer.
Igår satt jag ute en stund, nästan en timme faktiskt, och fick sol på näsan.

Å så hittade jag en blomrabatt !

Snart, snart skall jag ge mig ut på domänerna och kolla ifall det kommit fram något mera under natten !!


Kommentarer
Postat av: Nalle

Kul att hitta en rabatt - bara så där !
Blev lite nyfiken på din blogg, brukar besöka mormors.blogg. Välkommen till mig om du önskar
Nalle

Postat av: MammaLena

... har ju varit där..... ju! Inte lämnat några avtryck, än!
Mamman

2006-04-22 @ 18:17:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback