Hurra

HURRA HURRA för mig idag !!!!

Jag lägger ännu ett år av klokhet och visdom till de övriga åren. Har grattats som det anstår en 53-åring med kaffe å bulle på sängen - sambon hann före, annars så är det min syssla att vara uppe med tuppen och koka kaffe. Presenter. Muurikka. Presentkort på kläder. Ojjoj va man kan ha de bra!
Telefonsamtal från barn, egna och sambo-barn. Sambo-barnet undrade vad jag tyckte om att fylla år. Å jag är ju så "dum" så jag har inga betänkligheter mot att bli gammal, äldre eller vad det heter. Det är ganska skönt att äntligen få vara som man är, tänk dig vara så gammal att man kan få tycka och göra vad man vill!!  Å att bara få vara - en medelålders överviktig halt och lytt kärring! Å trivas med det.

Så nu är det bara att kämpa på - mot nya mål...... som att komma ut och grilla på muurikkan t.ex.  det är väl ett mål så "gott " som något   :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback