Billig dator

NU är den extremt billig min dator - igår hände det igen här på Bloggen. Skrev ett långt och i mitt tycke jättefinurligt inlägg - å så tjoffs borta  //sidan kan inte visas//  va ja blir less på den  meningen. Det är ord som förföljer mig här i nya huset!
Ja jag vet, det är min dator det är fel på, ingen support kan hjälpa till tydligen. Å min andra stora support kan inte heller hjälpa mig. Fan fan fan....
Men det funkar ju mitt ändå bloggande, grejen var ju att jag skulle skriva - ingen skulle behöva läsa. INGEN kan läsa när det försvinner heller så då är det väl "grett" då !

// sidan kan inte visas//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback