billig dator - del 2

såhär är det - min skitdator kan bara skicka 7 rader, alltså kommer här del två...

vi får ju inte missa gnällavsnittet ............

Nu skall jag snart åka iväg till mitt arbete, min arbetsplats kanske det heter när man inte har arbetsuppgifter att utföra utan bara ett arbetsställe. Min doktor i fredags vart upprörd när jag talade om hur det var på arbetet. Men - så kan man väl inte göra med människor - och med statens pengar ! Det kan man tydligen eftersom det sker varje dag på Samhall.
Fast denna veckan har jag faktiskt haft lite jobb, som jag töjt och töjt på men nu är det slut - men inte veckan... tre dagar kvar - å ingen praktik i sikte!

//MammaLena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback